Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából

2012. március 29. 12:00 - Cyberköcsög

Start vonal

Szeretettel köszöntök mindenkit az univerzum utolsó évében. Dhraken és egy Janie-nel eltöltött rövid sörözgetés után én is csatlakozom eme blog szerkesztői csapatába. 

Az előbb említett eseményen került szóba, hogy már rég óta szeretném papírra vetni a világról kialakult észrevételeimet, lenéző nézőpontomat, de mindezidáig nem volt meg a kellő motiváció egy önálló blog elindításához. Hogy tisztában legyünk arról, hogy mennyire ráérősen fogom fel az életet, a fentebb említett sörözés január 10-e környékén lehetett.

Kattinst a továbbra, mert SZÁÁÁJBATÉRDELLEK!!!

Egy marathóni futás is az első lépéssel kezdődik, itt terveztem publikálni az én első lépésemet – mivel ez egy bemutatkozó poszt, ezért ez még csak a start vonal – no meg a többit, ha időm és kreativitásom engedi.

Az olvasóban bizonyára felmerült, hogy a választott nicknév egy kicsit erős lett. Nem is kell sokat rágódni rajta, elárulom az okát. Kedvenc mondásom/idézetem: „Messziről jött ember azt mond, amit akar.” Mivel ez a nicknév védi a személyazonosságomat, név és arc nélkül bárkit elküldhetek melegebb éghajlatra. Reklamációra csak kommentben van lehetőség. 

Cyberköcsög dióhéjban: 22 éves vagyok, programozónak tanultam, jelenleg külföldön élek egy földalatti bunkerben világuralmi terveket, és összeesküvés elméleteket gyártok és egy gyárban gürizem. Zenei téren csak az olyan előadók jöhetnek szóba, akik már láttak hangszereket. Igen-igen, kizárásos alapon ki is találhattad, rock zene az én műfajom, azon belül is a diszkópatkányok által közkedvelt névvel illetett stílusokat a hörgős metál zenéket. Mivel azt úgysem hallgatná meg senki, itt egy kedvenc filmzene.

 
 

::: Cyberköcsög :::

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://janiepinsky.blog.hu/api/trackback/id/tr654347763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából
süti beállítások módosítása