Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából

2012. április 24. 18:00 - Cyberköcsög

Ne verjen az isten senkit lánytestvérrel vol. 2

Szinte alig indult el ez a posztsorozat és máris elkanyarodom az eredeti céljától, miszerint drága nővérem hajtépő dolgainak megörökítése. Tehát kibővítem a témakört egy kicsit, a női ismerőseim dolgaira. A következő eget rengető hülyeséget a kolléganőim tudhatják magukénak. De nem szidom őket, hiszen akkor nem lenne ez a sorozat.

Ezúton is köszönöm nekik!

Ki ne ismerné a jó öreg barkochbát? Időtöltésnek ők is ezt választották. 
Sajnos csak töredék információim vannak a kérdések és válaszok sorozatából, mert raklapot építettem, így folyamatos mozgásban voltam.

Amikor E. kétségbe esett, hogy nem tudja kitalálni, odahívtak magukhoz. Odáig jutott a feladványban, hogy kihalt állat(!!!), hüllő, repült, de nem dinoszaurusz.

Eszeveszett fejvakargatásba kezdtem.

Ha...

  • nem lenne hüllő: dodó.
  • nem hüllő és nem repült: kardfogú tigris.
  • dinoszaurusz lenne: valamelyik Pteroszaurusz.

De túl sok a "ha". Nincs mit tenni feladtam én is.

Tipp? Valaki?!

Tűzokádó sárkány

::: Cyberköcsög ::: 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://janiepinsky.blog.hu/api/trackback/id/tr734471159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából
süti beállítások módosítása