Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából

2012. január 07. 00:01 - Dhraken

Társíró azaz nem Jane van a vonalban

Üdvözlök mindenkit!
Bemutatkozó posztomban szerettem volna kiemelni, hogy most tényleg nem Jane pötyög a monitor mögött. A fantázia nevem Dhraken, de különben szólíthattok éjszakai bagolynak vagy Istenemnek ahogy a lányok szoktak hívni az ágyban. Elég sok minden jellemez. Ezek között a viccelődés elég kiemelkedő helyet foglal el. Az agyam néha gyerekesen bolondos máskor sötét zug amiben összehúzod magad vagy akár a rikító színek kavalkád táncát leled benne. Ezek közül akarok pár szösszenetet megmutatni nektek. Innentől kezdve az én posztjaimat is megtalálhatjátok majd megbújva Jane szorgalmas hadjárata mellett.

Honnan jött az ötlet? Vagyok olyan szerencsés flótás, hogy személyesen ismerhetem a főszerkesztőt. Mivel nekem is közel áll a szívemhez az írás így szinte magától vetődött fel a gondolat. Első körben novellát írtunk együtt ahol szerepeket váltottunk egymással és így gyurmáztuk össze a történeteket. Később Jane fejében fordult meg a társírói fogalom.

Én is megtalálható vagyok önálló formában az interneten. Igaz elfoglaltságaim elraboltak a billentyűzettől és lekötve tartottak fogva jó ideig, de a remény már megcsillant a szabadulásra. Emiatt mertem bevállalni ezt a megmérettetést, hogy újra belevetem magam a dologba és kiélem írói hajlamaimat.

Előző irományaim itt találhatóak:  http://fnfnaplo.blogspot.com/

Meglátásom szerint ez az oldal is tovább fog frissülni. Motoszkál pár gondolat a fejemben, amit még meg kell beszélnem Janel. Drukkoljatok majd!

Addig is szemezgessetek és nyugodtan írjatok véleményeket, kérdéseket.

További szép napot mindenkinek!
Dhraken

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://janiepinsky.blog.hu/api/trackback/id/tr883525455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janie Pinsky 2012.01.07. 19:42:50

Csillag, nem tán eltitkold célod, hogy itt csajozz be a blog háza táján? ;I
Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából
süti beállítások módosítása