Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából

2012. január 15. 12:44 - Janie Pinsky

Udvarlás a 21. században (Közérd.infók)

Üdv!

Az elmúlt napokban igencsak elhanyagoltam az írást, ennek megint sok oka akad. Az egyik, hogy sikerült végre kimozdulnom itthonról, bár nem minden esetben saját szórakoztatásomra sétálgattam, üsse kavics legalább nem voltam itthon. Ezek után egy kis lustaság is erőt vett rajtam, na meg ebből a szempontból a Kedves is okolható. Jelenleg pedig úszom a takonyban. Nagyképűen azt merészeltem hinni, hogy ezt a szezont én már kihagyom, taknyosodjanak mások, hát nem volt szerencsém. Igen ellehet képzelni, ahogy egy nagy halom használt zsebkendő galacsin vesz körül^^ Ámen.

A másik amiről szeretnék beszámolni, hogy ismét támadt egy őrült ötletem. Addig osztottam szoroztam a dolgokat, amíg három 'vendég_szerk.'-et meg nem fűztem, hogy ha ideje engedi posztoljon, már ugyan az én logóm alatt is. Tehát várhatóak idegen írások is, nem kell meglepődni. Valószínűnek tartom, hogy bemutatkozó írással sorral miazmával kezdik majd.

Ezek voltak a közérdekű információk^^

Az elmúlt négy napot a Kedves társaságában töltöttem, mint ahogy már említettem, bár jobbára ápolósat játszottunk (EÜ. Állapotomra való tekintettel) mégis remek napokat zártunk. Még mindig melengeti a lelkem. Persze, ahogy lenni szokott, most se konkrét ok nélkül írok lássuk a mai témát:

Udvarlás a 21. században

-Bejössz! (Hol babám az ajtón?! o.O)

-'Teccel' (???!)

-Szép vagy (Na végre valami értelmes) 

A fent leírt címszavakkal már szinte ki is merítettem a mai fiatalok udvarlós dumáját. Igen okkal hagytam ki a szép a szemed kezdetűt. A sztori onnan eredezik, hogy van nekem egy húgom. Ez az én hugicám ippeg tizenhat múlt, és bizony még nem volt dolga pasassal. (Későn érő alkat, de ez így teljesen normális) Ahogy az összes tinilány a kamaszkor kellős közepén a hormonok vadulása miatt, neki is akadnak hirtelen fel fellángoló érzületei, avagy éles önkritikája (Akinek akad ilyen korú lány testvére tökéletesen tudja) amikor rákezdi, hogy ő bizony csúnya, X lábú, bibircsókos, és különben is a nyugati boszorkány fotómodell hozzá képest, stb. Nap estig sorolhatnám ezeket a jelzőket.

Na már most én is voltam ilyen idős, hasonló gondokkal, szóval tudom mennyit számít, ha egy szimpatikus hím azt merészeli állítani, hogy én bizony szép kislány vagyok, és biza' tetszem neki. (Néha még most is fog rajtam ez efféle rámolvasás) 

A cifrább fele most jön a dolognak. Ugye mindenkinek tiszta mint a vak ablak, hogy a tinik nagyja jobbára 'szexkapcsolatot' tart fenn, vagyis oké oké együtt vagyunk szeretlek subidúú, de dugjunk már. Ismerős? Itt oltanám most közbe, húgom esetét. 

Valami, ragyaverte csúnyaság kiszúrta magának a hugit a sebészeten (Ne is kérdezzétek, hosszú sztori az is)  Szóval, szemek villannak, mosoly húzódik (Gondolom én) És ugrás a közösségi portálra hátha megtaláljuk a kiszemeltet. Megtörtént Ámen. Az úriemberünk jelenleg velem korú. Bár már nem számít tulipán taposónak, szerintem nem én vagyok az egyetlen aki olyképp gondolja, hogy egy húsz éves pasinak bizony vannak igényei. (Még ha az értelmi szintje alacsony is, ezt a következtetést a nyitó mondatából vettem le:' Szia! Láttalak az orvosnál, Bejössz'. Váó) Nagyjából ezen a színvonalon társalgott tovább a húgommal, aki egy 'szép vagy' után már három km-re katapultálódott a rózsaszín felhők közé. 

Szóval jövőhéten randiznak. Ha valaki a környéken járna, és kapucnis bézbózütős alakokat látnak az én leszek a haverral, megyünk randi kommandózni.

Meséljetek, volt-e már valaha felettébb kínos randitok, és miként sikerült meglógni, már ha meglógtatok. Avagy, milyen 'felszedős' dumával igyekeztek ledumálni a lábatokról titeket?

 

Üdv Janie 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://janiepinsky.blog.hu/api/trackback/id/tr933548676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nickeyprof 2012.01.15. 17:08:52

Hmm, leggagyibb felszedős duma?
Nem a legextrémebb kategória, de azért megosztom.
Anno, cirka 8 évvel ezelőtt játszódott a szitu. Kocsmázós szilveszter volt, állt a sok lány a sorban, hisz, mint tudjuk, a pezsgőnek vannak egyéb mellékhatásai is XD No, lényeg, hogy állok halálra fagyva, előttem vagy 5-en. Egyszer csak odalép hozzám egy laza rocker csávó. Látja, hogy fázom. Kérdi, felmelengessen-e. Udvariasan nemet mondok és bámulok magam elé. De nem adja fel, tökös a srác... elkezdi nyomatni a rizsát: "Képzeld el, hogy egy forró, trópusi helyen vagy. Csukd be a szemed és képzeld el, amint a nap melenget..."stb stb. Erre a reakcióm kb annyi volt, hogy: "Bocs, de még mindig szilveszter van, droggal nem élek, viszlát XD" Elgondolkodtam, vajon van, aki ennek bedől és hagyja, hogy egy kvázi vadidegen lesmárolja? o.O
Másik "kedvencem", amit már sokaktól megkaptam, mikor egy üvegből ittunk, hogy "ez most olyan, mintha smárolnánk"... Hát öreg, ha neked a smaci ilyen rideg, hűvös érzés, hajrá :D
Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából
süti beállítások módosítása