Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából

2012. április 10. 22:34 - Cyberköcsög

Ember legyen a talpán,…

...aki éjjel-nappal legény a gáton.

Kis híján 2 hete álldogálok egyhelyben a Start vonalnál, bebizonyítva a ráérősségemet. Ez is csak egy villám poszt lesz, hogy legyen valami és az (esetleges) olvasó meg ne erőltesse magát. 

 

 

Az első mondatot szeretném kifejteni. Annyi a történet, hogy március 26-a után kényszerű másfél hetes pihenőn voltam. Nem volt elég munka a gyárban így „stand by” üzemmódba kapcsoltak engem és még jó néhány kollégát és kolleginát. Az egész napos semmittevés jellemezte leginkább ezt az intervallumot. Volt, hogy görcse állt már a nyakam a sok fekve filmnézéstől. A lényeg a lényeg, április 5-én csütörtök este egy egész estés filmmaratont rendeztem és másnap reggel 6-kor, amikor az 5. filmbe kezdtem bele megszólal a telefon.

Hív a főnök, hogy betudok e menni? Már hogy a fenébe ne mennék?! Ez volt az eddigi leghosszabb 8 óra. Persze a nagydumás lakótárs eldicsekedett vele, hogy ő két hétig így járt be melózni, de én még ilyen téren szűznek számítottam, így eléggé fájdalmas volt végig állni a műszakot.

Kérdés:

  • ·         kinek volt már hasonló sztorija?
  • ·         miért nem aludt?
  • ·         milyen munkát végzett?
  • ·         tippek, trükkök a bealvás ellen?
     
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://janiepinsky.blog.hu/api/trackback/id/tr534381959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janie Pinsky 2012.04.11. 20:25:57

12 órás éjszakai műszak előtt három és fél órányi alvás. Ok? Természetbeni, kezdetben rajtam kívül meredező később bennem. Túlélési tipp? Alva dolgoztam üvöltött az Alvin és az MSI a fülembe. Kötőgép kezelő vagyok^^ :))

Cyberköcsög 2012.04.12. 17:49:56

@Janie Pinsky: "rajtam kívül meredző később bennem" Diszkréten fogalmazol, mint mindig :D

Janie Pinsky 2012.04.12. 19:49:00

@Cyberköcsög: Oké, legközelebb előveszem méhecskés példát :)))
Félküllős eszmefutattások egy gyakorló szociopata tollából
süti beállítások módosítása